Regulamin organizacyjny w specjalistycznej praktyce psychiatrycznej NavMed
§ 1
Podmiot leczniczy działa pod nazwą NavMed Anna Nawara i Grzegorz Nawara Specjalistyczna Praktyka Lekarska z zakresu Psychiatrii.
Cele i zadania Podmiotu
§ 2
-
Prowadzenie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychiatrii.
-
Konsultacje z zakresu psychiatrii sądowej oraz sporządzanie opinii sądowo-psychiatrycznych.
Rodzaj działalności leczniczej
§ 3
-
-
Ambulatoryjne psychiatryczne świadczenia zdrowotne.
-
Konsultacje (w tym farmakoterapia) dotyczące lecznictwa odwykowego.
-
Wizyty domowe – wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu.
-
Zakres udzielanych świadczeń
§ 4
-
-
badania diagnostyczne
-
świadczenia terapeutyczne
-
działania edukacyjno-konsultacyjne dla rodzin
-
wydawanie zaświadczeń, opinii dotyczących zdrowia psychicznego
-
Miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych
§ 5
Adres podmiotu – ul. Powstańców Śląskich 42 m.3, 01-381 Warszawa
Dane kontaktowe:
numer telefonu – 883 501 200 lub 733 501 200
adres e-mail – navmedgabinet@gmail.com
Wysokość opłat za udostępnienie dokumentacji medycznej
(zgodnie z art. 28 ust. 4 ustawy o prawach pacjenta)
§ 6
1) 1 strona kopii albo wydruku – 0,37 zł
2) Dokumentacja medyczna na informatycznym nośniku danych (płyta CD) – 2,13 zł
3) 1 strona wyciągu albo odpisu – 10,66 zł
Organizacja procesu udzielania świadczeń zdrowotnych
§ 7
Umawianie pacjentów na wizytę
-
Zapisywanie na wizyty do psychiatry jest możliwe: telefonicznie, za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz portalu Znany Lekarz.
-
Do zapisania pacjenta niezbędne jest jego imię i nazwisko oraz numer telefonu.
-
Na wizyty przyjmowani są wyłącznie wcześniej zapisani pacjenci.
-
Na pierwszej wizycie konieczne jest uzupełnienie danych osobowych na podstawie okazanego dokumentu tożsamości oraz podpisanie oświadczenia o dostępie do danych medycznych (czy pacjent upoważnia lub nie upoważnia kogoś do wglądu do swoich danych).
-
Kolejne wizyty – w razie konieczności – umawiane są osobiście przez pacjenta lub w sposób wymieniony w punkcie 1.
-
Rodzaje wizyt oraz ich czasy trwania są wyszczególnione na stronie portalu Znany Lekarz
(https://www.znanylekarz.pl/grzegorz-nawara/psychiatra/warszawa).
-
Lekarz ma zarezerwowany czas wyłącznie dla danego pacjenta w konkretnym terminie.
§ 8
Potwierdzanie i odwoływanie wizyt
-
Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę pomiędzy lekarzem a pacjentem.
-
Przed każdą wizytą, na 24 godziny przed jej terminem, odbywa się jej potwierdzenie.
-
Potwierdzenie wizyty odbywa się za pośrednictwem portalu Znany Lekarz, w odpowiedzi na SMS wysyłany z podmiotu lub telefonicznie. Potwierdzanie wizyt odbywa się w dniu roboczym poprzedzającym termin wizyty w godzinach 9.00-11.00
-
Pacjent jest zobowiązany powiadomić lekarza o rezygnacji z wizyty lub zmiany jej terminu najpóźniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem.
-
Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy, należy odwołać w dzień roboczy poprzedzający dzień wolny od pracy. Sobota jest traktowana jako dzień wolny od pracy.
-
Rezygnacji lub zmiany terminu można dokonać telefonicznie (także sms-em) pod numerem 883 501 200 lub mailem na adres navmedgabinet@gmail.com. Wizytę można także odwołać za pośrednictwem portalu Znany Lekarz.
-
Rezygnacja, zmiana terminu lub nie zgłoszenie się na wizytę (w okresie krótszym niż 24 godziny do wyznaczonego terminu wizyty) po raz pierwszy skutkuje tym, że na 7 dni przed kolejna wizytą pacjent jest zobowiązany do dokonania przedpłaty w wysokości kwoty należnej za wizytę według aktualnego cennika. Brak przedpłaty skutkuje anulowaniem umówionej wizyty. Rezygnacja, zmiana terminu w dniu wizyty powoduje wzrost opłaty za następną wizytę o 50 % kwoty należnej za wizytę kolejną.
-
Przedpłaty można dokonać osobiście lub przelewem na konto:
numer konta 41 1140 2017 0000 4102 0743 3362, w tytule przelewu „przedpłata, dane pacjenta, wizyta w dniu….”. Po dokonaniu wpłaty należy przesłać potwierdzenie na mail: navmedgabinet@gmail.com
-
Pacjent zgłaszający się na wizytę (mający przedpłatę) – środki przekazane są na poczet danej wizyty i przy kolejnej wizycie przedpłata nie będzie wymagana.
-
Pacjent, który nie zgłosi się na wizytę (mający przedpłatę) – traci środki na poczet nie odbytej wizyty.
-
W sytuacji powtórnego odwołania, zmiany terminu wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej wyznaczoną datą lub nie stawienia się na wizytę, zostanie zablokowana możliwość ponownego umawiania się na wizyty przez pacjenta. W uzasadnionych przypadkach możliwość zapisywania się na wizyty może być odblokowana, także po uiszczeniu standardowej opłaty za wizytę, na którą pacjent się nie stawił.
-
Pacjent, który wcześniej potwierdził swoją obecność na wizycie, lecz nie stawił się na niej, nie odwołał jej, w sytuacji potrzeby odbycia kolejnej wizyty będzie dodatkowo obciążony opłatą za wizytę, której uprzednio nie odwołał. W uzasadnionych losowo przypadkach opłata ta zostanie anulowana.
§ 9
-
-
Wydawanie zaświadczeń, orzeczeń, skierowań, recept (w tym także recept i zwolnień elektronicznych) odbywa się wyłącznie podczas wizyty.
-
Koszt wydania zaświadczenia o leczeniu na wniosek pacjenta na potrzeby instytucji ubezpieczeniowych, socjalnych, sądów, szkół, pracodawców wynosi 50 zł.
-
Z opłaty zwolnione są wszelkie dokumenty niezbędne do kontynuacji procesu terapeutycznego u innego lekarza, terapeuty lub dotyczące uzyskania świadczeń chorobowych z ZUS.
-
Regulamin organizacyjny wchodzi w życie z dniem 3 kwietnia 2019 roku.